Генијални прехранбени навики кои се исплати да се „украдат“

Подобрете ги своите навики и ископирајте ги оние на Кинезите, Јапоните, Французите, Полјаците...

0
105

Секој ден можеме да научиме нешто од другите, а особено кога станува збор за исхраната. Секогаш можете да го подобрите своето здравје, како и да најдете нови трендови и трикови поврзани со храната. Искористете ги и оние од другите култури. Повеќето се многу едноставни, па лесно можат да се интегрираат и во вашата исхрана и начин на живот. Еве некои фантастични, по малку чудни прехрамбени навики од Јапонија, Кина, Полска…

 

1. Сконцентрирајте се на уживањето о храната

Французите ја обожаваат хранта, но на поинаков начин. Јадат полека, не си го скусуваат она што го сакаат и си земаат доолно време за да уживаат во секое залче. Не јадат од нога и не им е важен квантитетот, туку квалитетот. Тоа им помага за одржување на тежината.

2. Употребувајте стапчиња за јадење

Ова може да ви помогне да јадете побавно и да запрете кога сте сити. Земајќи помали залаци полесно ќе препознаете кога е доста и нема непотребно да се прејадувате.

3. Додавајте повеќе зачини

Познато е дека во Азија и во Индија се користат многу зачини. Па зошто не би презеле некои нивни трикови. На пример, кари и куркума кои можат да го сузбијат апетитот, а говедското и брокулата во лут чили сос мое да го збарза вашиот метаболизам и да ве засити.

4. Јадете додека не сте 80 отсто сити

Во јапонската култура е обичај да се јаде додека не сте 80 отсто сити. Ако јадете до целосна ситост, желудникот ќе се прошири и ќе ви треба се повеќе храна за да го наполните. На овој начин ќе ја намалите надуеноста.

  1. Пијте зелен чај пред и после јадење

Во Кина често пијат чај пред и после јадењето, а студијата објавена во  Journal of the American College of Nutrition објаснила дека консумацијата на зелен чај може да го забрза метаболизмот.

6. Не ја заборавајте медитеранската исхрана

Оваа исхрана е полна со овошје, зеленчук, маслиново масло, риба и цели житарки. На овој начин ќе бидете и поздрави и посреќни.

7. Јадете почесто дома

Полјаците се еден од народите кои најчесто јадат дома и кои на работа си носат храна од дома. Така знаат точно што јадат, избегнуваат адитиви и штедат пари.

8. Бои на чинијата

Ако ставите што повеќе различни бои на чинијата, ќе му ги обезбедите на телото потребните нутриенти. Јапонците сакаат вакви разнобојни оброци.

ОСТАВЕТЕ ОДГОВОР

Please enter your comment!
Please enter your name here