Зајакнeте го имунитетот на природен начин и заштитете се од вируси

Експертите велат дека луѓето со силен имунитет немаат причина да се грижат за актуелниот вирус. Размислете за вашето здравје и прочитајте како можете да го зајакнете вашиот имунитет.

0
453

Имунитетот е способност на организмот да се брани од разни болести, инфекции и вируси. Иако секој од нас има некаков имунитет, некои се посилни, некои се послаби, важно е дополнително да се зајакне, односно да се активира од време на време.

Сега кога коронавирусот е актуелен, силниот имунитет е поважен од вообичаеното. Иако морето од информации за вирусот нè фрустрира секој ден, ние мора да ја прифатиме ситуацијата со претпазливост.

Експертите велат дека луѓето со силен имунитет немаат причина да се грижат за актуелниот вирус. Размислете за вашето здравје, заштитете се на време! Прочитајте како да го зајакнете вашиот имунитет подолу.

Со разновидна исхрана до посилен имунитет

Еден од основните начини на кои можете да го зајакнете вашиот имунитет е разновидна исхрана. Што значи тоа? Тоа подразбира оптимално внесување на хранливи материи.

За да биде разновидна вашата дневна исхрана, треба да биде богата со витамини, минерали, есенцијални аминокиселини, важни масни киселини и комплексни јаглени хидрати. Ферментирани млечни производи, исто така, треба да бидат вклучени во исхраната.

Што да се намали? Намалете го високиот внес на заситени масти, црвено месо и храна богата со транс-масни киселини.

Која храна особено го зајакнува вашиот имунитет?

Брокула

Докажано е дека брокулата помага во спречување на разни заболувања и ја зголемува отпорноста на телото на различни болести, вклучително и грип и настинка. Брокулата е одличен извор на витамини А, Ц и Е. Исто така, содржи фолна киселина, манган и железо. Брокулата е најдобро да се јаде сварена, такашто ќе ги задржи сите здрави материи.

Иако на многумина не им се допаѓа, брокулата може убаво да се комбинира со други состојки. Наш предлог е да направите здрава крем чорба од брокула и компири со индиски ореви.

Семе од сончоглед

За љубителите на оваа „заразна“ закуска, ова е особено добра вест. Поточно, ова семе е полно со магнезиум, фосфор, витамини Б6 и Е, сите овие се неопходни за нормално функционирање на имунолошкиот систем. Меѓутоа, ако грицкате солено семе од сончоглед, внимавајте. Не треба да претерувате со количината на сол.

Спанаќ

Спанаќот е одличен извор на многу супстанции! Така, чаша варен спанаќ ќе ви обезбеди дури 5% од препорачаната дневна доза цинк – чувар на имунитет. Покрај тоа, таа ќе ја задоволи дневната потреба на организмот за витамин А и е богата со витамини Ц и Е.

Спанаќот е одличен извор на железо, но исто така содржи соединенија кои можат да ја отежнат неговата апсорпција, па затоа е важно со спанаќот да јадете храна што ќе го надомести тоа, како што се цитрусите.

Зрнесто овошје

Бобинките можат да направат чуда за вашето здравје и особено за спречување на грип и настинки. Бобинките се одличен извор на витамин Ц и антиоксиданти кои помагаат да се заштити организмот од низа болести.

Целер

Богатството со витамин Ц го прави сокот од целер и целерот еден од најдобрите сојузници на силниот имунитет. Ги намалува симптомите на настинка, а неговата потрошувачка е особено препорачлива кога сте болни или настинати. Покрај витамин Ц, за зачувување на одбранбената моќ на организмот е заслужна и супстанцијата кумарин.

Лук

Лукот е дефинитивно најпознатата алтернативна медицина и домашен лек. Благодарение на алицинот и сулфурот, тоа е одлична храна за имунитет.

Цвекло

Мора да бидете свесни за здравствените придобивки на цвеклото кога станува збор за имунитетот. За таа цел, најпопуларен, но исто така и најефикасен е сокот од цвекло.

Овој зеленчук е богат со витамини, при што најчести се витамините Ц, Б1, Б2 и Б12. Кога станува збор за минерали, во цвеклото има речиси сè – калиум, калциум, магнезиум, железо, литиум, бром, манган, јод.

Јогурт

Ако сте љубител на млечни производи, тогаш јогуртот ќе ви биде омилената храна за имунитет! Грчкиот јогурт, или оној со пробиотици, е идеален за зајакнување на имунитетот. Јогуртот содржи витамин Д, кој помага да се регулира имунолошкиот систем и е активно вклучен во одбраната на организмот од разни инфекции.

Овесни снегулки

Веројатно сте слушнале безброј пати дека овесната каша треба што почесто да ја воведете во вашиот појадок или ужинка. Покрај многуте придобивки, сега имате причина за повеќе. Овесните снегулки и генерално, производите на оваа житна култура се одличен извор на растителни влакна и одлична храна за имунитет. Можете лесно да ги додадете во секој ваш оброк.

Мед, матичен млеч и прополис

Љубителите на слатки можат да го зајакнат имунитетот со откажување од преработените шеќери во исхраната и воведување на мед! Речиси нема ништо помоќно и послатко од медот за имунитетот. Богат е со антиоксиданти, делува против широк спектар на бактерии, вируси, па дури и габи. Јадете лажичка мед секое утро и ќе добиете супер доза на енергија за да го започнете денот!

Матичната млеч е богата со витамини и минерали, особено Б комплекс и биолошки активни соединенија кои делуваат како природен биостимулатор. Најдобра е во превенција и скратување на времетраењето на болеста. Се препорачува да се зема еден месец, со пауза од следниот месец, по што може повторно да се направи циклусот на консумирање.

Прополисот има антивирусни и антибактериски својства. Исто така, помага како локален анестетик при болка во грлото и затнат нос.

Ѓумбир

Ѓумбирот е екстремно здрава намирница, но за жал, обично го користиме само кога нашиот имунитет е ослабен или кога се разболуваме. Иако е одлично кога станува збор за болки во грлото, гадење или кашлица, уште е подобро ако го користите како превенција. Во секој случај, одличен е за намалување на температурата и за лекување на сува кашлица. Ако не ви одговара во некоја „сирова“ форма, пробајте го со мед. Наскоро ќе добиете сојузник во одржувањето на вашето здравје.

Намалете го внесот на слатки

Шеќерот одеднаш влегува во крвотокот, подигнувајќи го нивото на шеќер, кое потоа повторно паѓа. Овој ненадеен процес го нарушува имунитетот.

Физичката активност е важна за имунитетот

Движењето е еден од клучните фактори за постигнување и одржување на здравјето на организмот. Умерена, но редовна физичка активност го зајакнува имунитетот. Веќе 30 до 45 минути движење 5 пати неделно (одење, велосипедизам или танцување) ја зголемува отпорноста на инфекции на горниот респираторен тракт.

Што можете да направите? Еден од најчестите изговори за непрактикување на физичка активност е недостаток на време. Во оваа ситуација, особено ако можете да работите од дома, не гледаме причина зошто да не вежбате дома.

Пијте доволно течности

Неопходно е да пиете околу 2 литри вода дневно, а точната мерка која ѝ одговара на вашата тежина можете да ја пресметате со помош на многу апликации. Како замена за вода, не треба да консумирате сокови. Покрај вода, добро е да се пијат незасладени билни чаеви, кои освен што го хидратизираат и го детоксицираат организмот.

Внесувањето на потребната количина течност е клучно за одржување на влажноста во мукозните мембрани, такашто настинките нема да имаат можност да пробијат.

Добриот сон е важен за имунитетот

Иако секој од нас има различни потреби за спиење, оптималниот број часови за спиење е 8. Иако може да изгледа смешно, спиењето е навистина важно за имунитетот и целокупното здравје. Поточно, добриот сон е поврзан со секрецијата на хормоните што се важни за нашите тела. Добриот ноќен сон ќе ја зајакне вашата способност да размислувате, да го подобрите вашето расположение, па дури и да ја разубавите вашата кожа (затоа се вели „beauty sleep“). Недоволната количина на сон го нарушува имунитетот.

Фото: Pixabey