Печени јаболка: здрави, диетални, полни со витамини, минерали, пектини, антиоксиданти

Списокот на корисни својства на печените јаболка е прилично долг. Тие многу добро ги чистат крвните садови од лош холестерол, ја оптимизира работата на цревата, го ублажува запекот и ја неутрализира диарејата.

0
512

Секој од нас знае за високата хранлива вредност и здравствените придобивки од свежите јаболка, но и кога се печени, не се помалку корисни.

Овој метод на кулинарска обработка ви овозможува да зачувате многу витамини и минерали во овошјето, како и да ја намалите нивната содржина на калории и да ги неутрализирате другите негативни фактори. Речиси сите луѓе можат да јадат печено овошје како храна, иако, се разбира, постојат некои ограничувања.

Информациите за придобивките од печените јаболка не се тајна, но многумина ги игнорираат тие информации, лишувајќи се од сигурен извор на вредни материи. Затоа нутриционистите советуваат секој што се грижи за сопственото здравје да обрне добро внимание на ова јадење.

За што е погодно печеното јаболко?

Една од предностите на печените јаболка е пријатниот вкус и едноставноста за подготовка. Тие можат успешно да ги заменат калоричните слатки искушенија. За да ги подготвите, едноставно измијте го целото овошје, извадете го јадрото, ставете го во плех за печење. Печете ги во рерна 10 минути.

Благодетите на печените јаболка се неспорни. Содржат витамини и микроелементи во огромни количини: витамин Ц, А, К, витамини од групата Б, магнезиум, калиум, фосфор итн., како и пектини, диетални влакна, антиоксиданти. Сите овие супстанции од печените јаболка ќе се апсорбираат многу подобро отколку од свежите јаболка, особено ако некое лице има проблеми со желудникот или цревата.

Списокот на корисни својства на печени јаболка е прилично долг. Тие многу добро ги чистат крвните садови од лош холестерол и помагаат во одржување на нивото на оваа супстанца во крвта на прифатливо ниво. Ја оптимизираат работата на цревата, го ублажуваат запекот и ја неутрализираат диарејата.

Тие се скоро безопасни за слузокожата на желудникот, бидејќи ја иритираат многу помалку од свежото овошје со голема количина на органски киселини во составот. Сепак, не треба да јадете печени јаболка на празен стомак и во големи количини ако имате  некое гастроинтестинално заболување.

Печените јаболка имаат диуретично дејство, ги отстрануваат токсините од телото и ја подобруваат општата состојба. Лекарите им препишуваат диета со печени јаболка на оние кои живеат во многу загадени области, како што е во близина на големи фабрики и погони.

Ова овошје добро се врзува за слободните радикали, тешките метали ги отстранува од телото и спречува развој на онколошки заболувања. Тие исто така го потиснуваат чувството на глад и затоа помагаат во слабеењето.

Покрај придобивките, печените јаболка имаат и некои контраиндикации. Тие можат да предизвикаат алергии или да ги иритираат цревата кога се консумираат во прекумерни количини на празен стомак. Покрај тоа, луѓето со гастритис, чир на желудник или висока киселина во стомакот, исто така, треба внимателно да го јадат ова овошје во каква било форма.

Најдобро за нив, ама не помалку добро, односно, вкусно за сите е ако ги направите печените јаболки со крамбл.

Состојки за две лица:

2 јаболки
30 г овесни снегулки
30 г сечкани ореви или бадеми
40 г путер
1 или 1,5 лажица мед, по вкус
малку цимет

Приготвување:

Загрејте ја рерната на 200 ° C и обложете го огноотпорниот сад со хартија за печење.
Измијте ги јаболките, пресечете ги на половина и исчистете ги од семките, издлабете ги за да направите место за филот, но не претерувајте. Тоа што ќе го издлабите исечкајте го на коцки (ќе го додадете во филот).

Исечете малку од долниот дел на секоја половина, така што плодот може да лежи стабилно. Поросете ги со малку цимет.
Измешајте ги другите состојки и комбинирајте ги во ронлива смеса – додадете го исечканото овошје и измешајте сè.
Наполнете ги половините јаболка со овој фил и печете 25-30 минути, односно додека не добие убава боја и овошјето не омекне.

Најубави се топли.

Фото: Pixabay