Хрватските култни колачиња од „Краш“ – „Домаќица“, добија нови називи, односно, имиња на женски професии, но не се сите одушевени од овој потег
Во новата кампања, хрватската кондиторска компанија „Краш“ одлучи кај култните колачиња покрај името „Домаќица“ (Домаќинка) да додаде и женски занимања, како „адвокатка“, „менаџерка“, „правничка“, „програмерка“ итн. Целта е да се придонесе за порамноправна распределба на работите во домаќинството, „да се осовремени“ производот и да се едуцираат младите генерации за важноста од правична поделба на домашните, но и на општествените работи.
„Со нашата нова кампања целиме да ја подигнеме јавната свест за важноста и сложеноста на обврските во домаќинството кои жените најчесто ги преземаат и да ја подигнеме свеста дека грижата за домаќинството е заедничка работа на сите членови на домаќинството. Првиот чекор на кампањата е да ја ставиме ‘Домаќица’ на полиците во специјално издание“, соопшти „Краш“.
Но, додека некои ја гледаат рекламата како солиден обид за „политичка коректност“, има и такви кои не ги прифаќаат промените.
„Краш ни направи цела колекција за да разбереме што може да бидеме покрај тоа што сме домаќинки“, гласи една Твитер-објава.
Исто така, се покрена и иницијатива за промена или дополнување на дефиницијата за „домаќинка“ во речниците на хрватски јазик.
Слаткарската компанија со седиште во Загреб, „Краш“ постои од 1911 година.