Богат извор на витамини и минерали: Се сее пред Божиќ, а помага и кај некои заболувања

Фото: Unsplash
235

Научниците потврдија дека пченичната трева помага во ублажување на несаканите ефекти од хемотерапијата, а не го нарушува нејзиниот ефект. Го зајакнува имунитетот и го подига нивото на енергија, а од голема помош е и во процесот на здраво слабеење. Таа, исто така ја поттикнува плодноста и има антиинфламаторни својства.


Пченицата ја консумирале старите Египќани 5000 години п.н.е. п.н.е., одгледувајќи ја во долините на Нил. Подоцна, Грците и Римјаните ги препознале предностите на пченицата. Историските записи зборуваат за неговата широка употреба во медицината. Кинезите ја користеле пченицата за прочистување на крвта бидејќи пченицата ги врзува тешките метали и ги отстранува од телото.

Пченицата историски се користела како средство за зајакнување на имунитетот и како антиинфламаторно средство. Многу лесно се одгледува и ја знаеме како една од културите кои се отпорни на различни временски услови, а освен тоа – пченицата може да се одгледува на речиси секоја почва.

Повеќето луѓе консумираат пченична трева во форма на сок бидејќи е потешка за варење. Во специјализираните продавници за здрава храна, можете да најдете пченична трева во форма на трева растворлива во вода, супа, шејк, смути итн. Има безброј варијации на темата.

Но, зошто би ја купувале преработена кога можете да ја одгледувате во удобноста на вашиот дом?!

Како сами да одгледате своја пченица?
Со цел да ги обезбедите вашите сопствени резерви на пченица, ви донесуваме неколку корисни упатства за садење и одгледување. Покрај тоа што е најевтина опција, тоа е и начин да се чувствувате задоволно затоа што ќе засадите свој лек.

Ќе ви треба саксија или некој друг за садење, почва богата со хранливи материи, шише со распрскувач за наводнување и секако, семе од пченица. Размислете за користење декоративни саксии или садови за да додадете празничен допир на вашиот проект.

Семките од пченица треба да се потопат во стаклена тегла на 24 часа и да се измијат најмалку три пати. Кога ќе забележите дека пченицата почнала да ‘рти, започнете со полнење на садот со земја, оставајќи малку простор на врвот. Рамномерно распоредете ги семките од божиќната пченица по површината на почвата, нежно притискајќи ги во земјата.

Наводнувајте ги семињата со помош на шише со распрскувач, погрижете се почвата да остане постојано влажна. Температурата на која убаво ќе ви порасне семето е 21-26 °C.
Ако се појави мувла на пченицата, засадете нова.
Пченичната трева треба да се исече кога ќе порасне околу 20 цм.
Два дена пред сечењето, извадете ја пченицата на сонце (ако има), за да се олесни синтезата на хлорофилот.
Кога станува збор за пченична трева, можете да го исцедите сокот со помош на блендер или соковник со мала количина на вода.
Кога се сади, користете нови семиња.

Кај кои болести помага пченичната трева?
Докажано е дека пченицата го поттикнува здравјето на целиот организам. Пченичната трева го зајакнува имунолошкиот систем, го детоксицира телото и го намалува ризикот од разни болести. Во традиционалната медицина се користи за разни заболувања како што се:

настинки
кашлање
дигестивни нарушувања
висока телесна температура
ревматичен артритис
кожни болести
контролирање на нивото на шеќер во крвта
здравјето на усната шуплина и забите
за нормализирање на функцијата на тироидната жлезда
за превенција од рак
за спречување на болести на срцето и циркулаторниот систем
третман на анемија
ублажување на штетните ефекти од хемотерапијата
чистење на лимфата.

Што е пченична трева?
Пченичната трева е млада пченична трева.

Како и повеќето растенија, содржи хлорофил, амино киселини, витамини, минерали и ензими. Токму поради високата содржина на хлорофил, пченичната трева поволно делува на збогатување на крвта со кислород.

Таа е природен извор на витамините А, К, Б6 и Е, како и на тиамин, рибофлавин, ниацин, калциум, селен, магнезиум и железо, а има и мала количина на протеини. Спротивно на популарното верување, витаминот Б12 не се наоѓа во пченичната трева, тој е само нуспроизвод на микроорганизмите кои живеат на неа.

Лековити својства на пченична трева
Пченичната трева често се консумира во форма на сок или чај за да се стимулира чистењето на дигестивниот систем и на целиот организам. Луѓето ја консумираат во борбата против многу болести, од наједноставните како што е настинката до најтешките како што е ракот.

Пченичната трева го зголемува бројот на црвени крвни зрнца, ја чисти крвта и органите, како и дигестивниот тракт и го стимулира метаболизмот.
Ја намалува количината на киселина во крвта.
Позитивно делува на чир на желудникот, улцеративен колитис, дијареа и опстипација.
Ги детоксицира црниот дроб и крвта и хемиски ги неутрализира негативните ефекти на околината врз телото.
Високата содржина на хлорофил помага да се пренесе кислородот во крвта. Се верува дека пченичната трева се однесува во телото како хемоглобин, протеин кој носи кислород до црвените крвни зрнца.
Научниците потврдија дека помага во ублажување на несаканите ефекти од хемотерапијата, а не го нарушува нејзиниот ефект, односно го намалува влијанието на зрачењето благодарение на антиинфламаторниот ензим супер-оксид-дисмутаза (СОД).

Го зајакнува имунитетот и го подига нивото на енергија, а од голема помош е и во процесот на здраво слабеење. Таа, исто така ја поттикнува плодноста и има антиинфламаторни својства.

Пченична трева – несакани ефекти
Пченичната трева се смета за здрава и безбедна, но има одредени несакани ефекти кои се јавуваат при прекумерна конзумација. Тие можат да бидат:

главоболка
гадење
оток на грлото
висока температура.