Природни лекови за киселини во желудник

Фото: Pexels
292

Иако некако по навика, за стомачни проблеми земаме чај од нане, во случај на киселини тој не е препорачлив. Еве кои седум природни лекови можат да помогнат

Стомачен рефлукс е состојба во која киселата содржина на желудникот оди нагоре назад во хранопроводникот, предизвикувајќи иритација на слузокожата, киселини и печење во градите.

Долниот езофагеален сфинктер е мускул кој го контролира преминот помеѓу хранопроводот и желудникот, а кога не се затвора до крај, желудочната киселина и храната се враќаат во хранопроводникот.

Медицинскиот термин за овој процес е гастроезофагеален рефлукс (ГЕРБ).

Оваа состојба може да биде предизвикана од различни фактори, вклучувајќи исхрана, начин на живот и медицински состојби.

За среќа, природен лек за стомачен рефлукс може брзо да помогне во спречување или лекување на киселината.

Едноставните промени во животниот стил, како што се избегнување храна која е тригер, јадење помали оброци или откажување од навиката за спиење веднаш по јадење, може да направат голема разлика.

Барем еднаш во животот, сите сме го доживеале непријатното чувство кога храната тешко ни паѓа на стомакот и ни се враќа низ грлото.

Освен непријатност, киселината може да предизвика горчлив вкус во устата доколку стигне до грлото.

Рефлуксот на киселина често може да предизвика болки во грлото, оштетување на слузницата на хранопроводникот и засипнатост и буквално може да остави лош вкус во устата.

Постојат неколку различни симптоми на оваа состојба:

Киселина е најчестиот симптом на рефлукс на киселина; тоа е чувство на печење во градите, веднаш зад градната коска
Регургитација е кога чувствувате дека киселината или храната се враќаат во грлото
Диспепсија е општ термин за непријатност во стомакот; може да почувствувате надуеност, гадење или стомачна болка.

Дознајте повеќе за тоа кои домашни лекови можете да ги користите за ублажување на киселините.

Природни лекови за рефлукс на желудникот – Седум домашни помошници

Ефективноста на различни домашни лекови за киселини варира од личност до личност.

Испробајте ги овие домашни лекови и дознајте кој најдобро ви одговара.

Ѓумбир

Ѓумбирот е познат по своето антиинфламаторно и смирувачко дејство на дигестивниот систем, а често се препорачува при мачнини и тешкотии во варењето.

Тој е одличен како чај за стомачна киселина бидејќи содржи соединение фенол, кое ги решава гастроинтестиналните иритации и стомачните грчеви.

Затоа чајот од ѓумбир може да спречи враќање на рефлуксот на киселина во хранопроводникот, да ја разреди стомачната киселина и да ги намали симптомите на киселина.

Коренот од ѓумбир може да се конзумира како зачин во оброците, како ѓумбирова вода или чај со ѓумбир или да се јаде сиров.

Може да се комбинира и со зелен чај за дополнителна корист од неутрализирање на киселината бидејќи зелениот чај има антиинфламаторно дејство на слузницата на желудникот.

Билни чаеви кои го подобруваат варењето и ги ублажуваат симптомите на гастричен рефлукс вклучуваат чај од камилица, чај од анасон, чај од равнец и овошни чаеви.

Најдобро е да избегнувате чај од нане бидејќи може да предизвика рефлукс на киселина.

Сок од алое вера

Истражувањата покажуваат дека сокот од алое вера добиен од свежите лисја на ова растение може да помогне при рефлукс на киселина.

Едно испитување од 2015 година заклучи дека конзумирањето на сокот е безбеден и ефикасен начин за ублажување на киселини и други симптоми на ГЕРБ, вклучително и регургитација на храна и подригнување.

Во некои случаи, сокот од алое вера е уште поефикасен од фармацевтските лекови.

Започнете со неколку супени лажици или 50 мл сок дневно.

Поголеми количини може да предизвикаат дијареа, затоа полека зголемувајте ја дозата.

Овесни снегулки

Овесната каша е богата со растителни влакна и е добра за рефлукс на киселина која ни пречи навечер.

Овесот е алкална храна, а со високата содржина на влакна помага да се неутрализира киселината. Можете да јадете овесна каша за појадок или за вечера.

Леб и млеко

Да се ​​испие чаша млеко или да се изеде парче препечен леб како што препорачуваа нашите баби не е мит.

Една чаша млеко пред спиење е прва помош за стомачен рефлукс бидејќи калциумот во млекото ја неутрализира киселината.

Скробот во лебот и другите скробни намирници помагаат и во апсорпцијата на желудочната киселина, па затоа е добро да изедете парче леб доколку страдате од ова.

Банани

Додека некои овошја, како што се цитрусните, може да предизвикаат киселини, бананите можат да ги ублажат.

Бидејќи се богати со калиум и спаѓаат во категоријата алкална храна, помагаат во борбата против желудочната киселина и спречуваат симптоми на рефлукс.

Исто така, витамините во бананите ги ублажуваат гастроинтестиналните грчеви.

Ако одлучите да го користите ова овошје за борба против киселина, изберете само зрела банана бидејќи незрелата може да има спротивен ефект и да стане предизвикувач.

Јогурт и киселина во желудникот

Бројни студии покажуваат дека пробиотиците можат да помогнат при симптомите на ГЕРБ, вклучувајќи регургитација и киселини.

Домашниот јогурт кој не е премногу кисел ја смирува стомачната непријатност, честопати давајќи чувство на ладење. Одличен е за рефлукс на киселина поради содржината на пробиотици кои помагаат во нормализирање на функцијата на цревата.

Воведувањето здрави бактерии во дигестивниот тракт преку храна богата со пробиотици може да помогне во целокупното дигестивно здравје.

Доколку сакате да внесете повеќе пробиотици во вашата исхрана, освен јогурт, консумирајте и ферментирана храна како кефир, кисела зелка или комбуха.

Сода бикарбона

Сода бикарбоната делува слично како лекот антацид бидејќи има природно алкална pH вредност, со што ја неутрализира желудочната киселина, намалувајќи ги симптомите на киселина.

Една кафена лажичка сода бикарбона измешана со малку вода е корисен природен лек за стомачен рефлукс.

Алкална исхрана

Лесниот рефлукс на киселина може да се третира едноставно со вклучување на алкална храна во исхраната.

Колку е поголема pH вредноста на храната, толку е поголема веројатноста таа да ја ублажи непријатноста.

Затоа, секоја храна со pH над 5-6 е добра за луѓето кои страдаат од гастричен рефлукс.

Вклучете зеленчук и овошје богати со витамини во вашата исхрана бидејќи произведуваат ниска киселина во желудникот.

Зелениот лиснат зеленчук е одличен извор на витамини и минерали, а има и алкална природа.

Храната богата со растителни влакна како што се бадемите, чиа или ленено семе ја апсорбираат желудочната киселина и ја смируваат дигестивната слузница.

Избегнувајте храна која најчесто предизвикува рефлукс како нане, кафе, чоколадо, масна и зачинета храна, домати, црвен кромид, лук, одредени чаеви и алкохол.

Откријте сами кои од овие намирници се главните поттикнувачи за вашето тело.