Намирници кои го поттикнуваат варењето и метаболизмот

Фото: Pexels
252

Дигестивните проблеми предизвикуваат грчеви, мачнини, гасови и болки во стомакот. Запекот е една од најчестите болести во западните индустриски развиени земји денес.

Ако и вие имате проблем со надуеност, запек, мачнини или вишок на килограми, вклучете во исхраната некои од овие намирници и тие ќе ви помогнат да го решите проблемот, а поттикнувањето на метаболизмот исто така може да ви помогне да изгубите и тежина.

Малините ги движат цревата


Малините се богати со витамин Ц. Овој витамин не само што го зајакнува имунолошкиот систем, туку и го стимулира варењето. Малините исто така се полни со влакна. Тие ја стимулираат цревната активност и на тој начин го забрзуваат цревниот транзит. Друга предност е што храната богата со растителни влакна дава чувство на ситост побрзо и во исто време служи како плодно тло за позитивни цревни бактерии.

Портокали за добро варење

Портокалите содржат нарингенин, горчлива супстанца која го стимулира црниот дроб и ги отстранува маснотиите од телото. Бонус плус е витаминот Ц кој, како малините, го стимулира варењето. Само еден портокал дневно е доволен за подобрување на варењето.

Еден портокал со средна големина содржи дури три грама влакна. Во однос на исхраната, се карактеризира со тоа што, за разлика од другите агруми, е добар извор на фолна киселина, витамин од групата на витамини Б.

Чај од нане како сестран лек за желудникот и цревата

Водата ја забрзува работата на цревата и на тој начин го помага варењето. Ако чистата течност не ви е доволна, можете алтернативно да додадете сок од лимон или да користите чај од нане. Етеричните масла од нане ги активираат мускулите во желудникот и варењето се забрзува.

Кефирот ја прави столицата помека

Кефирот содржи околу десет пати повеќе добри бактерии од јогуртот. Така, кефирот ја омекнува столицата и го стимулира варењето. Ако не сакате чист кефир, можете да го измешате во смути со овошје и зеленчук.

Бадеми за фит органи

Сега знаеме дека бадемите се здрави: содржат здрави масни киселини, многу протеини (околу 20 проценти) и растителни влакна. Главната причина зошто бадемите се толку корисни за нашето варење е нивната висока содржина на магнезиум. Магнезиумот го оптимизира функционирањето на органите – вклучително и желудникот и цревата!

Совршена доза: ужина од една рака бадеми дневно (околу 30 грама)!

Со црн грав против запек

Чаша црн грав содржи 15 грама влакна! Освен со магнезиум, гравот е богат и со калиум. Бидејќи речиси две третини од сите жени страдаат од недостаток на калиум, тие можат со задоволство често да јадат храна богата со калиум. Калиумот е составен дел на дигестивните сокови. Ако недостасува, може да доведе до запек. Други извори на калиум: банани, авокадо, компири, печурки и млечни производи.

Сливите како докажан домашен лек за поттикнување на варењето

Сливите содржат сорбитол, замена за шеќер. Неговиот ефект: лаксатив. Затоа сите намирници кои содржат сорбитол се означени со додатокот: „Може да има лаксативно дејство доколку се консумира во големи количини“.
Во мали количини, сорбитолот го стимулира варењето. Една мала шолја сок од сливи наутро може да го постигне саканиот ефект. Оптималниот ефект се постигнува со додавање на парче ѓумбир.

Лиснатите зеленчуци, исто така, го помагаат варењето

Без разлика дали се работи за спанаќ, блитва или кељ, зелениот лиснат зеленчук содржи оптимален микс на хранливи материи за да се подобри варењето. Микронутриенти, како што се витамини, минерали, елементи во трагови и секундарни растителни супстанции, се значително вклучени во сите метаболички процеси. Мешавината на хранливи материи го регулира балансот на водата во телото и го стимулира движењето на мускулите.

Пченични трици, влакна за здрави црева

Пченичните трици се богати со растителни влакна. Ако изберете пченични трици за појадок наместо салама и сирење (на пр. со малини и јогурт), не само што правите добро за вашето варење, туку и за вашата фигура. Оваа комбинација ве држи сити долго време и ви го намалува апетитот за слатки.

Стимулирајте го варењето со кафе

Киселината содржана во кафето и топлината на пијалакот играат поголема улога во стимулирањето на варењето отколку кофеинот. Со други зборови, ако не сакате кафе, можете да користите и чај или топла вода (иако киселоста овде секако недостасува и затоа не е толку ефикасна како кафето или чајот).