Најдобрите чаеви што ќе ви помогнат ако имате артритис, гихт или ревматизам

Фото: Unsplash
2.202

Иако сите овие пет чаеви се одамна познати, можеби не сте знеле дека имаат силно противвоспалително дејство и се како создадени за овие проблеми во студените денови

Студените зимски денови ви се најтешки затоа што тогаш се чувствувате многу вкочанети, а зглобовите се отечени и ве болат?

Дали страдате од артритис, гихт или ревматизам? Сето ова во голема мера го нарушува квалитетот на вашиот живот.

Време е, ако сè уште не сте го направиле тоа, да ги внесете суперздравите противвоспалителни чаеви во вашата дневна рутина.

Одредени видови билни чаеви се богати со антиоксиданти и значително го намалуваат оксидативниот стрес и воспалението во телото, па затоа се идеален избор за луѓето кои страдаат од воспаленија.

Нивното редовно консумирање ќе го намали отокот на зглобовите и ќе ја подобри подвижноста. Со нив ќе бидете многу поенергични.

Ви откриваме 5 одлични чаеви, од кои некои веројатно веќе ги имате дома и со кои сигурно нема да ви требаат аналгетици.

За уште подобар ефект, комбинирајте ги чаевите со противвоспалителна храна, која вклучува сезонски и зрнести овошја богати со антиоксиданти, темнозелен лиснат зеленчук, многу зачини како кромид и лук и коренест зеленчук.

И не заборавајте на движењето, кое е исто толку важно за вашите зглобови како што е кислородот за вашите бели дробови!

Најдобрите антиинфламаторни чаеви

Чај од ѓумбир

Овој егзотичен корен содржи антиинфламаторни супстанции џинџерол и шогаол.

Истражувањата покажаа дека ѓумбирот може да го ублажи сериозното воспаление и болката што се јавува кај ревматоидниот артритис и дека може да помогне и во спречување на други сериозни хронични болести.

Како да се подготви

Иако можете да купите ѓумбир во вреќички, најдобар е свеж корен. Земете парче корен од ѓумбир, излупете го, изрендајте го во шолја и прелијте го со топла вода.

Оставете да отстои околу 10 минути, па процедете. Можете да јадете и рендан ѓумбир.

За посилно антиинфламаторно дејство, варете свеж ѓумбир 10-30 минути. Кога чајот е готов за консумирање, по желба додадете малку свежо исцеден лимон и мед.

Зелен чај

Популарноста на зелениот чај низ светот не може да се надмине со ништо. Познат е по своите антивоспалителни и антиоксидантни својства, кои ги има благодарение на полифенолите катехини (особено епигалокатехин-галат).

Зелениот чај исто така ја подобрува циркулацијата и го одржува вашето срце здраво. Доколку сакате посилно антивоспалително дејство, одличен избор за вас е мача зелениот чај.

Како да се подготви

Во чајник ставете кесичка квалитетен зелен чај или листови чај и загрејте ја водата на максимални 80 Целзиусови степени (водата не треба да врие).

На овој начин ќе ги зачувате активните состојки присутни во зелениот чај. Оставете ги листовите неколку минути да отстојат во топла вода, а потоа процедете ги. Непосредно пред консумирање додадете малку сок од лимон и мед.

Доколку правите мача зелен чај, во садот додајте 1 лажичка мача во прав и прелијте го со 60 мл речиси зовриена вода.

Потоа мешајте го околу 1 минута со движења во форма на М за чајот да стане густ и убаво да се запени. На крај додадете уште 120 мл топла вода и чајот е готов за консумирање.

Чај од куркума

Заедно со ѓумбирот и зелениот чај, куркумата е еден од најмоќните антиинфламаторни чаеви, благодарение на куркуминот. Истражувањата покажаа дека токму оваа активна состојка ги намалува воспалителните маркери.

Овој лековит жолт корен многу често се користи во ајурведската медицина.

Како да се подготви

Чајот од куркума е достапен во кесички, но можете да го подготвите и од сушена куркума во прав што веројатно веќе ја имате во вашата кујна.

Во сад или тенџере ставете 1-2 лажици куркума во прав и истурете 4 чаши топла вода. Оставете да отстои околу 10 минути.

Меѓу ајурведските пијалаци многу е популарно и златното млеко од куркума, кое најчесто се подготвува со додавање млеко или кокосово млеко, црн пипер, мед и некои други зачини по желба.

Чај од шипки

Плодот на дивата роза, попознат како шипка, е богат со витамин Ц и други антиинфламаторни состојки.

Идеален е за студените зимски денови и ви обезбедува совршена заштита од инфекции и воспаленија.

Студијата покажа дека тримесечното консумирање на овој чај може значително да ја ублажи болката предизвикана од воспаление и вкочанетост на зглобовите кај артритис.

Како да се подготви

Со зовриена вода прелијте 2 лажици сушена шипка. Оставете да отстои околу 5 минути, па процедете. Засладете по желба со мед или некој друг природен засладувач.

Чај од камилица

Кој чај има толку нежен вкус што е погоден за деца и има толку моќни својства кога станува збор за воспаленија и смирување на целиот организам?

Секако, се работи за камилица. Дали знаевте дека камилицата се користи како  чај за смирување и долговечност повеќе од пет илјади години?

Освен што го смирува нервниот систем, камилицата ја намалува и болката, црвенилото и отокот, кои се вообичаени знаци за воспалителни процеси.

Цветовите од камилица може да се нанесат и на кожата како облоги за да се намали воспалението.

Како да се подготви

Покрај кесичките чај и рефус, камилицата може да се зема и во форма на екстракт или тинктура. Екстрактот од камилица всушност содржи најмногу антиинфламаторни супстанции.

Доколку земате камилица за да го намалите воспалението во организмот, се препорачува да консумирате 1-4 шолји чај дневно.