Храна против разни болки и воспаленија

Фото: Unsplash
296

Добрата исхрана може да биде исклучително корисна за намалување на болката и воспалението во телото, па се повеќе луѓе ја препознаваат важноста на храната во борбата против различните видови болки.

Покрај различните мириси и вкусови, храната содржи и многу лековити материи кои успешно се борат против болките. Ако е можно, секогаш е добро да се избере храна наместо лекови за некои болести. Можеби не сте размислувале за тоа, но храната што ја јадете всушност може да ви помогне во ублажување на болката.

Добрата исхрана може да биде исклучително корисна за намалување на болката и воспалението во телото, па се повеќе луѓе ја препознаваат важноста на храната во борбата против различните видови болки.
Одредени намирници како риба, јаткасти плодови и зеленчук богати со антиоксиданти можат да обезбедат одлична поддршка за здравјето на зглобовите и да ја намалат болката предизвикана од артритис или други воспалителни состојби. Важно е да избегнувате храна која може да го зголеми воспалението во телото, како што се преработената храна и шеќерот, и наместо тоа да избирате целосна храна која ќе му ги обезбеди на телото хранливите материи што му се потребни за здрава и урамнотежена исхрана.

Храна за болка
Ајде да видиме само некои од намирниците кои се добри за нашето здравје.

Храната како лососот, оревите и темнозелениот зеленчук може да обезбеди корисни хранливи материи кои помагаат во одржување на здравјето на зглобовите. Храната како лук, кафеав ориз, мешунките, овошјето и зеленчукот богати со витамин Ц и зачините како ѓумбирот и куркумата можат да бидат одлични опции за здравјето на зглобовите.

Лутата пиперка се користи повеќе како прилог или зачин на многу јадења. Покрај богатиот и силен вкус, лутата пиперка е одлична за намалување на високата телесна температура. Поради капсаицинот кој се наоѓа во лутата пиперка, овој зеленчук има одлични антиинфламаторни својства, а делува и на подобрување на циркулацијата.

Подгответе го вашиот сопствен мелем за болка со само 3 состојки

Целерот е уште едно растение кое добро делува против воспаленија. Целерот содржи повеќе од 20 антиинфламаторни состојки, меѓу кои ќе го издвоиме апигенинот. Според многу истражувања, апигенинот го спречува ракот на дојката.

Црешата има многу подобар вкус од аспиринот, а ако на тоа се додаде и фактот дека десертот од вишни има и до 10 пати подобро и поефикасно дејство за ублажување на воспаленијата, тогаш навистина е изненадувачки да се избере аспирин покрај овој вкусен и освежителен десерт од вишни.

Рибиното масло директно влијае на човечкиот имунолошки систем. Рибиното масло го потиснува ослободувањето на негативни цитокини за дури 40 до 55%. Негативните цитокини се оние кои го влошуваат здравјето на зглобовите и предизвикуваат воспаление.

Можете да вклучите ленено семе и ленено масло во вашата секојдневна исхрана. Експертите препорачуваат овие состојки да не се загреваат. Лененото семе е богато со природни масла кои во телото добиваат форма слична на хормони и ги потиснуваат соединенијата кои предизвикуваат воспаление во телото.

Според некои истражувања, ѓумбирот има подобар ефект врз здравјето на луѓето од голем број антиинфламаторни лекови, а вкусот е далеку подобар од кој било од нив.

Куркумата е индиски зачин кој се користи за подготовка на чили, а делува на телото така што ја намалува болката и го спречува воспалението.

Оревите, како и семките од лен, се богати со омега 3 масни киселини. Го намалуваат воспалението и чувството на болка.

Кељот или спанаќот се зеленчуци кои ќе го снабдуваат телото со алкални минерали како што се калциум и магнезиум. И двата од овие минерали помагаат да се воспостави хемиска рамнотежа во човечкото тело и да се олесни воспалението.

Што да јадете кога ве боли стомакот
Болката во стомакот може да биде многу непријатна и да ги попречува секојдневните активности. Меѓутоа, со менување на навиките во исхраната и правилната исхрана, можеме да ја намалиме болката во стомакот и да го подобриме варењето. Кога имаме болки во стомакот, важно е да избегнуваме храна која може да ги влоши симптомите, како што се пржена и мрсна храна, алкохол и газирани пијалаци. Наместо тоа, се препорачува да јадете лесни оброци богати со протеини и растителни влакна како што се посно месо, риба, јајца, овошје и зеленчук.
Покрај тоа, ферментираната храна како јогурт, кефир и кисела зелка може да помогне да се одржи здрава рамнотежа на цревната флора и да се намали воспалението на желудникот. Важно е да внимаваме на количината на храна што ја јадеме и да избегнуваме прејадување за да го намалиме притисокот врз стомакот.