Рецепт за ќофтиња од наут со сос од јогурт: вкусни и здрави

Фото: Pexels
164

Ова е совршен оброк за здрава ужина или лесен ручек и е особено корисен за контрола на нивото на шеќер во крвта.

Барате хранлив рецепт кој не само што ќе го воодушеви вашето непце, туку и ќе ви помогне да го контролирате нивото на шеќер во крвта? Пробајте го овој прекрасен рецепт за ќофтиња од леблебија со сос од јогурт или кисело млеко! Ова е совршен оброк за здрава ужина или лесен ручек и е особено корисен за контрола на нивото на шеќер во крвта.

Состојки:
За ќофтињата:
Наут: 1 чаша, варен (може да се користи конзервиран или сушен наут натопена преку ноќ и сварен)
Жолчки од јајце: 3
Црвена пиперка: 1/4 чаша, ситно сечкана
Свеж магдонос: 1/4 чаша, ситно сечкан
Маслиново масло: за пржење
Сол и црн пипер: по вкус
За сосот со јогурт:
Грчки јогурт: 1 чаша
Свеж копар: 1 лажица, сечкан
Лук: 1 чешне, згмечено
Сок од лимон: 2 лажички
Сол и црн пипер: по вкус

Приготвување:

Подгответе го наутот: Ако користите сушен наут, натопете го преку ноќ и следниот ден варете го додека не омекне. Ако користите конзервиран наут, добро исплакнете го и исцедете го.

Во еден сад изгмечете го сварениот наут додека не се изедначи. Додадете ги жолчките, сечканата црвена пиперка, магдоносот и малку сол и бибер. Мешајте додека не се соединат.
Направете мали ќофтиња и пржете ги на малку маслиново масло во тава на средна топлина додека не поруменат и не станат крцкави однадвор.

Подгответе го сосот:
Во помал сад измешајте го грчкиот јогурт, сечканиот копар, мелениот лук, сокот од лимон и зачинете со сол и бибер по вкус. Мешајте додека убаво не се соедини.

Послужете ги топлите ќофтиња од наут со сосот од страна.
Совети плус:

Ако не сакате ќофтенцата да имаат зрнеста структура, наутот можете да го изблендирате во процесор за храна.
Ако смесата не може убаво да се соедини, можете да додадете малку брашно или презла.
Уверете се дека маслото е жешко пред да ги додадете ќофтињата за да се спречи да се залепат за тавчето.
Здравствени придобивки:
Наутот е одличен извор на протеини и влакна, што го прави одличен за управување со шеќерот во крвта. Комбинацијата на здравите масти од маслиновото масло и пробиотиците од грчки јогурт го подобрува нутритивниот профил, правејќи го овој оброк не само здрав за срцето, туку и корисен за здравјето на дигестивниот систем.